Dla biznesu

Piękne naturalne otoczenie i atrakcyjna lokalizacja tworzą idealne miejsce do organizacji niezapomnianych eventów firmowych.

 

Hotel Julinek daje niezwykłe możliwości realizacji ważnych i wyjątkowych wydarzeń – zarówno kameralnych, jak i skierowanych do szerokiej grupy odbiorców. Można tu z powodzeniem zorganizować kilkuosobowe spotkania biznesowe, konferencje, targi, imprezy okolicznościowe, gale, kongresy i pikniki, jak również imprezy integracyjne nawet dla kilku tysięcy Gości.

Sale konferencyjne w Hotelu i przestrzenie w zabytkowych obiektach Małej lub Dużej Areny, bądź eleganckiego namiotu w plenerze pozwalają na dobór optymalnej przestrzeni na potrzeby nawet najbardziej oryginalnego i wymagającego scenariusza planowanego wydarzenia.

Nasz doświadczony zespół przedstawi Państwu ofertę, która będzie odpowiadać wszystkim założeniom i wymaganiom wydarzenia oraz będzie do Państwa dyspozycji na każdym z etapów realizacji projektu.


Pakiet konferencyjny I

Czas – do 4 godzin

PAKIET KONFERENCYJNY OBEJMUJE:

  • wynajem sali wraz z jej wyposażeniem – czas wynajmu do 4 godzin
  • wodę butelkowaną dla Uczestników
  • ciągłą przerwę kawową Standard
  • lunch (zupa, danie główne, deser) + napoje (woda, kompot)
  • parking gratis
  • zniżka na noclegi nawet do 20%!

WYPOSAŻENIE SAL KONFERENCYJNYCH:

  • rzutnik multimedialny, ekran
  • flipchart, flamastry
  • klimatyzacja
  • notatnik z długopisem dla każdego Uczestnika
  • bezprzewodowy Internet 

Chcesz zorganizować event? Chętnie odpowiemy na Twoje pytanie.

oC

Masz pytanie? Zadzwoń +48 22 611 61 16